گواهی سپرده سیمان

در معاملات امروز بازار مالی بورس کالا، ۳ میلیون گواهی سپرده کالایی و ۳۷ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد. در این روز بیشترین حجم معاملات بازار گواهی سپرده کالایی برای گروه سیمان بود.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی، ۳ میلیون و ۲۴۶ هزار و ۵۸۳ گواهی سپرده کالایی به ارزش یک هزار و ۵۲۵ میلیارد و ۱۶ میلیون ریال دست به دست شد.

در معاملات امروز که با ۷ دارایی پی گرفته شد، بیشترین حجم معاملات برای گروه سیمان به میزان ۲ میلیون و ۴۷۹ هزار گواهی سپرده کالایی بود.

همچنین در این روز در بازار گواهی سپرده کالایی یک هزار و ۸۰۰ دفعه معامله صورت گرفت. در این روز (به جز معاملات شمش طلا) در سمت حقیقی‌ها، ۵۲۷ خریدار و ۱۸۴ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۶۲ خریدار و ۶۶ فروشنده در بازار حاضر بودند.

سیمان اولویتِ نخست خریداران گواهی سپرده شد

در دادوستدهای امروز بخش صندوق‌های کالایی، ۳۷ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۹۱ گواهی سپرده کالایی به ارزش ۹۸۵ میلیارد و ۳۲۹ میلیون ریال دست به دست شد. در این روز ۱۰ هزار و ۲۳۱ دفعه معامله صورت گرفت.

در دادوستدهای امروز در بخش صندوق‌ها، در سمت حقیقی‌ها، ۴ هزار و ۲۱۷ خریدار و یک هزار و ۷۱۲ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۳۴ خریدار و ۹ فروشنده در بازار حاضر بودند.

بیشترین حجم معاملات در بازار صندوق‌های کالایی برای صندوق س. پشتوانه سکه طلا کهربا (کهربا) به میزان ۸ میلیون و ۸۱ هزار و ۶۶۸ واحد صندوق کالایی به ارزش ۲۰۳ میلیارد ریال بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها